Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

bestie (:

i have a bestie . (: they are my everything . ewahh haha okay i love you guys . muahhh
hmm kiteorg jadi bestie since form 2 . cuz form baru semua same kelas .
kiteorg banyak kali jugak la gadoh . tapi kejap-2 je . org kate gadoh-2 manje . ecehh haha
tipu la if kawan tu tak pernah gadoh . kan ? kan ? dulu time kiteorg tak jadi bestie. banyak ak
dengar cerite yang jahat-2 pasal dorang semua . mybe dorang pon banyak dengar cerite pasal aku
jugak . biase la tu . mulut org lain mane boleh tutup . okay sekarang kiteorg jadi kawan .
jeles la tu . haha



time kiteorg form 3 , jahat sikit(banyak) . banyak buat problem . saje nak ambik perhatian .
haha cikgu pon banyak bengang ngan kiteorg . tapi da mintak maaf da . so kiteorg kini telah
menjadi orang berjaya dalam hidup . ewahh haha :p budak-2 kat sekolah aku tu da tau kiteorg
nie banyak gadoh . hehe so orang tak berani kacau kiteorg . if orang berani pon kiteorg buat-2
je berani . hee ceh-2 sebenarnya yang orang takut kat member aku je . aku orang tak takut .
haha dorang kate aku baik sangat . tapi sekarang da ganas sikit . so korang kene takut . haa
takut tak ? hehe :D

tapi tu dulu je . sekarang kiteorg tak gadoh-2 da . da taubat . (: oarng carik pasal baru la
kiteorg balas . ecehh tak takut kan ? okay ! haha bestie aku ade 6 org termasuk aku (:
but sekarang tinggal 4 org je cuz 2 org lagi da pindah sekolah . tapi still contact lagi tau .
tengok kiteorg tak boleh dipisahkan . hee


okay nie la bestie aku :-


nie ayu ngan hehe aku (:


nana :p


fara .

kiteorg berempat je la yang still kat sekolah same . yang 2 lagi nie da pindah


ecah (:


and this is intan (:

KAMI KAWAN KARIB . love you .
kbaii (:




thanks for reading ^ ^