Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

seseme street .

finally i got my own elmo t-shirt <3 wahh gile excited aku . haha even thought ketinggalan zaman sikit , tapi aku dapat . okay la dari orang yang tade langsung kan . haha bangga ! yela kan . sebelum nie aku mane suke elmo . baru je suke . so ade perkembangan la kan . :D mule-2 aku nampak baju domokun je .

adik aku : eh cantik la baju tu ! (muke excited)
haha ingat aku suke sangat la domo tu . sikit-2 bole la . aku pelik jugak kan . kalau sorang minat patung-2 nie . mesti semua orang nak minat jugak kan . padahal dalam hati ' apasal la aku nak minat pulak bande nie ' kan . haha aku pon penah macam tu . aku tau la . hee
okay balik kat cerite asal . lepas tu aku ternampak la t-shirt elmo terselit antara t-shirt domokun *sebok je domo tu . aku cakap kat mak aku .

aku : mama mama , ade baju elmo la . nak bole ? *senyum buat-buat sambil kebil-kebil mate .
mama aku : em yela , kejap lagi kite singgah kedai tu ballik .
aku : okay :D

haha aku baik jela time tu biar mak aku tak ubah fikiran . ewahh then kiteorang pon pegi la kedai tu . so aku dapat la t-shirt elmo aku tu . balik-balik teros snap picture . posing lebih-lebih . tapi gambar yang cantik satu je . haha






haha muke buruk sikit . skit jela . yang banyak tu comell . :D 

tu jela . nanti aku update lagi . boboiboy (:





thanks for reading ^ ^