Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

nak makan nak makan . bile nak berbuka nie ? okay sabar sabar . 
tade kene mengene pon tajuk aku nie .




agak lame jugak kan aku tak update blog aku nie . kan kan ? tape-2 , hari nie aku nak update blog la nie . ish tak sabar-2 . pagi tadi kau dengan family pegi jalan jalan cari baju raya . ewahh dekat dalam kereta macam biasa la , kiteorang buat bising . da tetibe banyak cerita pulak kan , bising la . aku duduk kat depan , mama aku drive sebab papa (ewahh papa) , okay ayah aku kerja so dia tak pegi la . dalam kereta ade satu , dua , tiga , ......... empat kot , yela empat orang . sorry la aku lembab sikit math nie , math aku gagal * tipu je . lepas tu da sampai dekat sepang , simpang mane tah aku tak tau , tapi dekat sepang la . ade lembu melintas , banyak tau lembu tu . then ade la satu lembu nie , mula mula dia tanak melintas jalan , bila kiteorg da dekat baru dia nak melintas . amboii suka hati je kan . kiteorg hampir accident la tadi . tak percaya ? tanye nabila . kan nabila kan ? 

tapi nasib baik la lembu tu pandai sikit , sikit jela . dia elak kepala dia . HAHA lawak aku tengok . okay kiteorg selamat . so kesimpulannya berhati-hati di jalan raya , dan ingat lah yang tersayang  . iklan hari raya . kbaii <3
















thanks for reading ^ ^