Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

cerita dulu dulu


siapa form 3 kat sini angkat tangan ? bagus bagus . form 3 dekat sekolah aku hari nie first day PMR trial kan kan ? diam tandanya betul la tu . aku tak tau la sekolah lain da start awal ataupun lambat . aku kesah ape . okay trial best tak ? gile la bila ade orang kate best . haha exam mane best , aku benci exam (tak nak tau pon)
masa dulu dulu kan *ewahh macam da tua je . okay tahun lepas time aku exam trial pmr , aku rasa susah sangat . aku pon tak tau kenapa . aku baca buku , hari hari aku kenal pasti mana huruf A , huruf B , C , D dan seterusnya . baca la jugak tu . tapi orang kata trial memang susah sebab sekolah yang buat soalan . yeke ? entah aku pon tak tau . yela kot . memey ah * okay tade kene mengene pon .
kau ingat aku pandai sangat ke nak jawab semua soalan tu ? memang pandai pon . bile dapat je kertas soalan , aku excited gile nak jawab . tengok je soalan belit belit , terus pening kepala . haha aku jawab mane yang aku rase senang jela . semua aku rasa senang , tapi bukan betul pon semua .


ada ke orang jawab exam macam nie -,- ?


yang penting aku tak jawab macam tu okay . aku pandai sikit dari tu , eh pandai banyak dari tu . betul :D then bile dapat result je semua menangis , haha trial je pon . mane ade nangis nangis nie . aku je yang nangis .... tak la . mane ade . result aku tah pape jugak la . tapi pmr betul betul okay sikit la dari trial . haha nak tau ke ? tapayah la . malu laa , jangan la tanye . ala jangan la tanye . okay la okay la aku kasi tau . tak la pandai sangat , 9A je . haha bangga kalau aku punye result macam tu la . tapi tak pon . haha ade A tapi berapa je pon . kali nie aku serious tak nak kasi tau . haha

p/s : kepada adik adik form 3 , belajar rajin rajin tau . jangan main mercun je . kalau nak main mercun jugak kasi aku sikit . haha kbaii





thanks for reading ^ ^