Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

nothing

hi, assalamualaikum and have a nice day. cewahh :D okay da lame aku tak update blog kesayangan omey omey aku ni. so hari ni dengan senang hati dan bergembiranya aku nak update, okay sila baca entry ni tau. sekian terima kasih. eh ? haha belum habis lagi la. baru nak start. first aku nak tanya, best tak lagu ni ? sila beri pendapat anda ye. 

ingat tak aku pernah kasi tau twitter aku dulu lupa email, so aku da buat twitter baru tau. sila follow aku, aku paksa kau ni. cepat follow sekarang tau. aku baru je buat. cepat la wey *buat muka comel yang tergedik gedik. tekan ni and follow :-  https://twitter.com/#!/_nabiellahuda_ 

by the point utama aku ialah.. jeng jeng jeng.. terima kasih kepada semua followers aku, even though tak banyak dan berlambak lambak, tapi sekurang kurangnya aku ada followers kan. so thanks sebab sudi follow aku walapun aku malas update kekadang. kekadang je.. haha thanks tau. nanti korang berlanja aku, eh ? haha 

siapa nak tau. *semua cakap ' NAK ' terpaksa. haha aku da crush, cewahh. dia best gila, sporting, gila gila, lawak, straight forward, tapi... dia tak tahu la aku suka dia. okay tapa. kalau dia tahu aku malu, ewahh gedik pulak saya disitu. tak pe sekali sekala, eleh jealous leteww, kan kan ? cakap jela :p 

btw thanks lagi sekali sebab follow aku, aww terharu. serious aku terharu, rasa macam nak nangis la pulak, sambil dengar lagu ni lagi la sedih. haha kay chaw chin chaw, aku chaw *pantun buat sendiri. hebatkan ~

thanks for reading ^ ^