Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D
hai you all ! okay lame sangat tak update entry baru. shory shory shory shory, HAHA okay agak busy sikit sebab exam hari tu then busy sebab pergi shopping. okay tak penting pon. first nak cakap aku lupa email twitter. tape nanti aku buat twitter baru, tapi korang semua kena follow la twitter nabiella huda yang baik lagi comell tu tau. tak kira macam mana pon caranye, memang aku pakse korang. HAHAHA *gelak jahat tapi buat muka comell, pembetulan bukan buat tapi memang semula jadi (:  nabila perasan, memang pon. pahal ?

tajuk kite pada hari ini ialah gitar, akku suka orang main gitar. ciri-ciri lelaki yang aku suka kena pandai main gitar, haha. tak pandai pon tape janji bole beli gitar untuk aku :D bila lelaki main gitar nampak handsomeee je. i loikeee *sambil libas libas rambut. perempuan main gitar pulak nampak gorgeousssss sangat, ewahh. aku pandai sangat main gitar sampai hancur gitar tu aku buat. baru la rock bebehh. ssssss... sebenarnye aku tak pandai main gitar langsung, pengang pon tak pernah, tengok lagi la, tak payah cakap. cehh nampak macam kuno sangat la pulak, okay aku pernah nampak dan pengang ehh sentuh je. tapi main tak pandai. hoho sedih sangat cerita aku, da bole buat filem. panggil pengarah cepat.

TASHA MANSHAHAR <3

suke sangattt * tutup muka guna bantal dan golek golek atas katil. suara dia sedap sampai bole jadi gila, ewahh lepas tu kena pergi tanjung rambutan. (merepek) pergi search dekat you tube ' tasha manshahar ' confirm tanjung rambutan penuh sampai tak bole check in. okay aku tipu :p suara dia sedap sampai menjilat lidah sendiri, comell dan paling penting muzik dia guna gitar je. bestt x caye kew ? tamo kaw onexxxx . sorry i terguna bahasa rempitzz pulak. sila maaf kan saya, terima kasih.

NAJWA LATIFF <3

umur dia sama dengan aku laa, jealous la tu. lagu dia pon best dan kebanyakkannye muzik dia guna gitar dan membuatkan aku terpesona dengan alunan suara yang merdu diiringi dengan bunyi gitar, ewahh ayat aku kalau tulis dalam karangan confirm kene marah dengan cikgu, HAHA. merepek je lebih.
siapa lagi eh yang main gitar. aku ? ish korang ni, saje je tau, malu laaa *menyorok belakang pokok.
so korang semua birthday aku nanti kasi gitar tau. hee jangan risau aku tak rosak kan, nanti aku belajar la dengan najwa latiff. apa ? apa ? aku kawan baik dia la. kan najwa latiff *aku memang suka panggil dia guna name panjang. *okay aku je kawan dia, tappi dia tak kenal aku, haha biar la. sibukkkkkk *merecik air liur
okay aku suka orang main gitar bla bla bla.
thanks for reading ^ ^