Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

twitter (:

morning you allzz, mak jemah bangun awal hari ni. okay sekarang da pukul 1.15. pagi mende nya -,- what so ever. hmm tajuk entry aku twitter,right ? semua orang tahu kan TWITTER tu apa ? nak aku terangkan ke ? tapayah la. kalau korang perasan, semenjak dua menjak tiga menjak ni aku punya entry mesti terang apa maksud tersirat perkataan yang aku tulis. yela rajin la kata kan. hoho fifi sukaa ~ 

kembali kepada main point cerita. daripada twitter aku jadi lebih friendly, eh yeke ? yela. tak percaya pulak anda disitu. okay twitter best walaupun aku pada mulanya kata tak best. tu sebab aku tak reti nak guna. twitter juga membuat kan orang meninggalkan bahasa bahasa comel meraka atau lebih dikenali sebagai bahasa rempit. okay pape jela. apa yang aku merepek sebenarnya ni. haha twitter aku tak la ramai follower, tapi aku tak kisah pon. kalau ramai sangat follower nanti orang kata aku kejar famous, cewahh ayat macam sedih je, haha. aku baru lagi guna twitter, so just take a look. memang tade kena mengena pon :p


ni la rupa twitter saya (:








lupa nak kasi tahu, semalam aku pergi hari belia. best <3



zayn malik (: aku tak minat sangat sebab ramai benor yang minat dia, so aku rasa tergugat nanti. haha 



thanks for reading ^ ^