Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

There something to talk about

hai assalammualaikum. tak jawab dosa, siapa jawab dia comel. haha okay lama gila aku tak update entry baru dekat blog aku ni kan. al maklum la aku busy sikit belakangan ni, cewahh tipu je. okay maaf kan saya (: aku update hari sebenarnya tak ada point pon, aku saje saje je nak update. takut nanti korang rindu nak bace entry baru aku. haha k perasan.

aku bisy sebab next week, sekolah kebanggaan aku tu nak buat sukan tahunan. so aku kena la tolong tolong uruskan. nak kutip duit lagi, haha tu je yang aku suka buat sebenarnya. pengang duit banyak banyak. eleh jelouse lettew. fyi aku bukan seorang yang mata duitan okay. aku cuma suka duit je. haa bagus kan. okay aku tahu, da diam. bace je apa aku tulis ni, ehh taip :p

aku rumah merah a.k.a maharaja lela *saja nak kasi tahu. okay aku tade idea banyak nak taip panjang panjang, so kesimpulannya kejap agi aku nak siap pergi sekolah. kan tadi aku da kasi tahu aku busy. tak dengar ke ?? memang la tak dengar sebab aku taip je tak cakap.  haha aku sedang merepek ye sekarang ni. so macam biasa tengok jela apa yang aku post kat bawah ni. renung renung kan dan selamat beramal, eh ? 















okay gambar tu sesat. da jangan tengok :p

thanks for reading ^ ^