Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

Happy Birthday Diyana !

Hai, assalamualaikum :)

hari ni bersamaan dengan 13 januari 2013 is Nurul Diyana birthday ! tak tahu ke siapa Diyana ? okay meh sini aku nak cerita pasal dia. sini kumpul ramai ramai, dah ramai baru aku cerita. nampaknya dah ramai ni, aku dapat sambutan yang sungguh memberansangkan. wow ! HAHA

dia dah 16 tahun sekarang dan masih bersekolah di sekolah yang sama. haha tengah tunggu SBP tapi tak tahu bila keluar. so, dia sekolah lah dekat sekolah yang sama. sekolah dekat je, so balik sekolah jalan kaki. *nak cerita pasal sekolah ke pasal birthday girl ni ? haha okay sorry sorry. dia adik aku sebenarnya. aku suka gaduh dengan dia sebab dia tak marah. HAHA dia suka belajar, aku pon tak faham. asyik mengadap buku je. dia comel *comel ke ?? dia suka kemas rumah, suka membebel. banyak lagi sebenarnya, tapi aku malas la nak tip banyak banyak. tapi ada satu benda penting yang fakta pasal dia ni, dia baik *kasi baldi jap, haha takde la. betul okay semua tu. dia ada twitter, follow laa :) ni haa dia, tengok baik baik.








semua ni dia, Nurul Diyana. Happy Birthday, may Allah bless you. good luck in your life girl and enjoy your day. lots of love <3 tulisan buruk, sorry. harap sudi membaca :)

thanks for reading ^ ^