Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

i'm sorry

Hi <3

okay nampak tak tajuk entry aku hari macam sedih je kan, memang sedih sikit. sikit je, tak payah la nak nangis sangat. aku belum start story mory pon lagi. tisu tisu tu semua pon pergi simpan, cepat ! sebenarnya aku nak minta maaf dekat someone, nama dia Hakim. nak tahu nama penuh ke ? okay nama penuh dia  Muhammad Hafizzul Hakim. read this, you know what i'm so so sorry. i really didn't mean to hurt your feeling.
hope you'll understand (:

seriously aku maksudkan apa yang aku tulis tu, yela aku bukan sengaja pon. kita ni manusia, tak pernah terlepas daripada melakukan kesilapan :DD *ayat bajet saya memang macam tu. by the way sorry sangat sangat ! saya ni nampak macam main main ke ? okay saya serious minta maaf, saya tahu status tu pasal saya kan ? saya tak sengaja and sebenarnya ada sebab lain saya update pasal tu, okay ? lagipun crush tu semua orang ada, sooooOO ? HAHA sila maafkan saya ! saya tanak gaduh gaduh or maybe salah faham yang terlalu lama, cewahh *apasal rasa macam ayat tu jiwang sangat -,-  by the way i'm really really really sorry :'( tak tahu la kenapa, tapi saya rasa bersalah sangat. betul tak tipu *tipu sikit je, eh ? tak ada la. saya ni suka merepek, anak manja *tak ada kena mengena, tak serious, suka main main, comel *baldi please ~~ sebab tu la saya buat silap and saya minta maaf. i really mean it (: 

tulisan buruk, Nurul Nabila Huda. terima kasih kerana membaca dengan hati yang ikhlas tanpa sebarang paksaan :DD







thanks for reading ^ ^