Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

Hello there !



Assalamualaikum.

hai everybody, haha. lama rasanya aku tak membebel dekat sini, so hari ini secara rasminya aku nak membebel sedikit sebanyak lah dengan korang. takpe kan ? okay thanks (: 
sebenarnya nak story pasal holiday hari tu, last week sebenarnya. aku pergi melaka hari sabtu and ahad lepas. bestttt even kampung aku sebenarnya dekat melaka. Haha bukan apa tapi aku dah lama gila tak balik melaka, gila pon tak lama macam ni. eh ? tapi tujuan aku pergi melaka bukan untuk balik kampung pun sebab tak ada orang dekat situ, my nenek duduk kayell sekarang. so kitorang pergi sana untuk holiday *ayat tunggang langgang :DD 

kitorang mean aku dengan family lah, tu pun tak tahu ke ? haiyoo okay aku stay dekat Syaz Meradian kot, treletak dekat dengan menara Taming Sari. haa tahu tak tahu tak ? k -__-
kitaorang jalan kaki je nak merayap dekat melaka tu, yela nak naik kereta nanti jam. alaa lagipun dekat je. okay best gila. pergi memana semua nak snap picture, eh biar lah :p 

pergi Afamosa meriah sangat sebab banyak beca. macam macam kot lagu beca tu and aku pon apalagi menari lah, haha tapi time malam lah paling best, banyak lampu *lompat lompat. akku naik menara Taming Sari wei, dimohon untuk jealous :p tinggi sangat dan aku sangat jakun tunjuk tunjuk mana hotel kitorang, Haha. aku naik cruise sekali tau tapi siang lah and aku naik monorel. haa kalau boleh semua aku nak naik tapi apakan daya aku pergi dua hari je, ayat ~ 

bila dah balik baru aku tahu member aku pon ada pergi melaka, nama dia Syifa. tak kasi tahu pon kalau tak boleh jumpa, ecehh mengada je. aku kan aku kan jumpa ramai orang dekat sana hehh ~ macam macam aku shopping dekat sana, sale kot aku beli jelah :p then jalan sampai malam macam tak nak balik je. makan pukul 1 pagi, yayy ! Hahaha gila. okay best, tengok gambar nak tak ? tak nak ? nah tengok jugak, kesah la aku :p










sekian terima kasih,.tulisan buruk, i'm sorry. sincerely :  me <3 *saya comel bukan :p

thanks for reading ^ ^