Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

Besprengg

Assalamualaikum.

hai everbodyyyyy ! okay typo sementara, tadikan tadikan aku kan jumpa ayu ! ya Allah lama gila rasanya tak jumpa dengan dia, kitorang tak pernah terpisah selama ni. fyi ayu tu besprengg kesayangan aku, kejap lagi aku promote gambar ye. jadi buat masa ni tolong baca je dengan perasaan yang sabar, cehh perasan -__- 

memang seharian lah kan kitorang menggila bersama, haha best gila. lama sangat tak menggila. okay bila lama tak jumpa kita buat apa ? haa apa apa ? haish tak best betul aktiviti korang. nak tahu apa aktiviti kitorang ? haa meh sini aku kasi tahu, kitorang kan kitorang kan *buat bunyi drum. kitorang bercarita lah sepanjang masa sambil snap picture bersama dan gelak gelak tanpa sebab, yayy best kan -__- haha tapi serious kitorang memang macam ni setiap kali jumpa, kecoh satu rumah. dia selalu lepak rumah aku, okay :p

macam macam cerita kitorang story mory panjang panjang lebar tadi, dia pon cerita pasal al kisah dia dekat PLKN tu. aku pon sentiasa khusyuk mendengar, haha comel je kan *baldi nak ? dia pon ada dengar cerita aku jugak, haha aku pon nak cerita jugak kan. then sepanjang kitorang membebel tiba tiba terasa macam nak buat something yang baru. so dari situ lah tercetunya idea nak snap picture bersama, cehh ayat BM aku memang terbaik kan. cakap jela ~ dan ini lah hasilnya, cakap kitorang comel :D











thanks for reading ^ ^