Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

New Life :)



Hi. Assalamualaikum :)

Long time no see, haha. Ada yang rindu aku ke ? Cakap ada cepat ! Aku paksa ni. Okay serious lama gila rasanya aku tak update blog kesayangan aku ni kan. Hm now aku update, so terubat lah rindu stalker blog kita ni. Haha okay perasan ada stalker :D Aku dah lama tak update blog sebab sekarang aku dah sambung belajar, so busy lah sikit *konon konon. Sebab tu lah jarang update dah sekarang ni, tahu ? Haha okay takde siapa tanya sebenarnya -,- Dah lama tak tulis membebel, so aku nak membebel hari ni. Kalau panjang sikit takpe kan, eh ? Suka hati lah nak panjang mana pon, sibuk -,-

Tajuk enrty aku New Life :) Tahu kenapa ? Haish tak tahu ? Kan aku dah cakap yang aku dah sambung  belajar sekarang, so new life lah bagi aku. Jumpa orang baru yang aku tak pernah kenal langsung, duduk dekat tempat baru dengan suasana yang teramat janggal bagi aku *ayat bm A+ yang poyo. Okay sambung, and aku belajar benda baru. Haa dah tahu kan kenapa new life, haha. Tapi semua tu masa mula mula masuk lah, sekarang ni takde lah rasa macam tu semua. Sekarang ni rasa poyoss habiss sebab dah tak rasa janggal, Haha *merecikk air liur, sorry. Tapi aku baru sebulan lebih sebenarnya dekat sini :p Nak kena kasi tahu ke aku belajar dekat mana ? Hm takde lah bagus mana, Harvard University je. Okay poyo sangat, maaf kan saya. Aku study dekat Mantin, Negeri Sembilan, tu je lah yang mampu aku kasi tahu kepada umum :D Tapi kalau ada permintaan untuk tahu aku akan kasi tahu, haha. K gurau, jangan tanya. Alaa ada yang nak tahu jugak ke ? Ada kan ? Haha okay lah, Linton University. Kbai.

Eh takde lah belum bye lagi, saja je tadi tu. Suspen kan ? Eh tak suspen ke, okay lah. Now nak story sedikit sebanyak about my lovely housemate. Diorang semua satu kepala dengan aku, so means semua gila gila. Okay best dapat housemate macam diorang, aku happy -__- Haha ada yang dari sabah, pahang, sarawak, kedah, negeri sembilan pon ada. Senang cakap semua negeri ada, hamboii dah macam iklan astro. Macam macam ada ~ Lama tak tengok iklan tu :D

Okay jom tengok gambar jelah nak ? Cakap nak cepat ! Lambat betul -,-


















Okay tu jela gambar. Ada banyak sebenarnya tapi disebabkan line dekat sini terlalu lah lambat mengalahkan siput, so aku upload tu je dulu k. Tengok puas puas, haha. Sorry tulisan buruk. Yang ikhlas lagi baik hati : Nabiella Huda <3

thanks for reading ^ ^