Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

aidilfitri is coming :D

halloo guys, long time no see you. haha da lame tak update blog, rindu aku ke ? okay aku update hari haha. khamis lepas sekolah aku ade buat sambutan hari raya, so wajib pakai baju raya. hihi okay nak aku cerite ke ? okay aku cerite tapi sikit jela, then korang tengok picture tau ? tanak sudahh :p hari tu aku datang sekolah lambat, mentang-mentang la hari raya kan, sukati je. eh biar la, sebokk je. ade macam-macam persembahan dorang buat. antaranya *bahasa jiwa bangsa betol la . okay macam fashion show, sketsa, menyanyi dan penyampaian hadiah. ewahh aku dapat hadiah :D bangga-2 . menang reka cipta menggunakan bahan terbuang, tapi aku buat dua orang la, dapat number satu, tapayah la jealous oke. haha da la korang tengok picture okay













nana .



ayu .



fara .


 abg epul .


atul, fara, ayu .








the end . kbaii 




thanks for reading ^ ^