Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

story story

assalammualaikum. firstly nak cakap sorry sangat sangat sangat sebab da lame tak update blog. mesti rindu aku yang comel nie kan ? okay semua jangan jealous :) kay perasan. tapi even though aku tak update, ade jugak orang yang baik hati lagi mulia sudi nak follow blog aku yang tak seberape nie. ewahh bangge sikit siape follow aku. hee thank you so so much, i love you <3
yela kan, tengok la update last aku ape, pasal hari raya. HAHA rase macam lawak je aku gelak la. sebukk :p kay tapi memang lawak pon. tah pape, da nak masuk next year, tapi still pasal hari raya. actually problem aku sebenarnya ialah lappy aku. dalam bahasa melayu komputer riba. point utame entry nie tade pon sebenarnya. haha memandangkan aku da lame tak update blog, tu pasal la aku tulis entry nie.
okay nak story story sikit nie, tadi aku pegi holiday dekat cameron highland. jelalous tak jealous tak? jealous ? okay terima kasih. best kot jalan jalan dalam sehari je dekat cameron. ceh macam tak pernah pergi je. kay pape jela. sebenarnya balik kampung je, tade pon plan nak pergi sane. tapi boring sangat kan nak buat macam mane, pergi jela. haha best kan. dengan sweater tade main nak pergi je. ape aku merepek nie, da diam tengok picture jela.






okay tu je yang mampu, internet buat hal, saje je lambat lambat macam siput yang berlumba dengan lintah. pepatah baru. haha enjoy bace entry yang "best" sangat nie. kan kan kan (: kay daa

thanks for reading ^ ^