Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

special wish

hai yallz, okay sedikit gedik disitu. hari ni first july kan, so hari ni hari special untuk kawan aku yang cantik lagi baik hati. siapakah ? okay dengan segala sukacitanya aku mengumumkan SOFIA nama dia. hapyy birthday. okay awak da tua, haha *gelak jahat. hee btw have a nice day (:

kepada sesiapa yang tak tahu sofia ni macam mana, meh sini aku kasi tahu sikit. okay dia seorang kawan yang sangat sporting, bestt, comel, baik, dan jujur. okay da tahu da ? haha tipu je, aku belum habis cerita pasal dia lagi la. sofia pandai. dia suka ajar orang terutamanya aku yang tak berapa nak pandai sangat ni. kan. okay tak pe aku mengaku :p  

next, dia suka cakap. ada je cerita yang dia nak kongsi. so aku suka dengar. pendengar yang baik kan ? thank you. k perasan. okay senang cerita dia friendly. see, nampak tak ayat aku. da macam buat karangan je. okay lepas ni aku tulis macam ni dalam spm, boleh dapat A+, cewahh :D k perasan lagi. so what ever ~ and and and HPPY BIRTHDAY <3 okay take a look











ni la SOFIA. comel kan, aku tak tipu punya orang la. haha thanks for reading.
<3 <3 <3

thanks for reading ^ ^