Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

its all about

hai, assalamualaikum :p

memandangkan hari ni hari ahad, so saya ada masa untuk mengupdate entry baru dekat blog kesayangan. okay next week last before kita berpuasa. jadi dengan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramdhan. puasa jangan tak puasa pulak. haha okay. sekarang bulan 7 kan.. kan.. kan ? aku sorang jeke atau korang semua pon rasa macam cepat sangat je masa berlalu, cewahh. nampak tak ayat aku disitu ? HAHA okay stop playing around -,- back to the main point, nanti lepas raya trial SPM *saja je tulis besar besar :p then lepas trial, SPM ! OME (oh mak engkau) then habis sekolah. okay first time aku nak kasi tahu bahawasanya aku tanak habis sekolah. serious :(

aku suka belajar addmath -,- okay tade kena mengena. nanti aku rindu kawan kawan aku yang gila-gila sekalian, best, sporting, banyak cakap *kalau satu kelas tu bercerita aku tak tahu la bila boleh habis, HAHA. okay dorang funny and best gila. aku tak pernah ada kawan yang best macam dorang, betul tak tipu. 

meh aku kenal kan sorang sorang. first MUAZIM, class monitor. dia suka cari gaduh, lepas tu dia gelak. okay faham tak ? haha pape jela. dia best and sporting. PATHMA penolong kelas aku. dia adalah satu satu nya pelajar india dalam kelas aku. okay then superb best friend aku AYU. kiteorang asyik berkepit je, tak boleh berenggang, cewahh. dia gila eh gila-gila. HAHA best kawan dengan dia. SYIFA, IZZATI, SHOFIYAH, WAHIDA, SYAIRAH, WASIDA, JIHA, MALA, HAWA (ketua pengawas a.k.a kkp) haha rasa macam satu penghargaan je ketua pengawas kawan dengan kita orang, cewahh. dorang selalu ajar ajar. memang baik hati. okay next ALIFF RITZ, MUAZ, AMAR, SHAHMAN, HAKIM serious dorang memang best. kalau duduk dengan dorang lama-lama rasa rasa boleh check in dekat tanjung rambutan ye. gelak je :D AFIQAH, FARAH, SHAKIRIN geng pendiam. pendiam pada pandangan orang jela. tapi realitinya dorang banyak cakap jugak okay. kan aku da kasi tahu tadi kalau satu kelas bercerita memang tak habis la nampaknya, muehehehe 

okay sambung balik, FIKRI, ISMAIL, RAHMAT, ALIFF IRFHAN, HAZIZUL, SYABIL dorang geng yang sangat suka menyanyi dalam kelas. okay kekadang aku tension then dorang nyanyi, okay aku dengar je. HAHA sedap jugak kekadang, tapi kekadang jela, eh okay aku gurau :p siapa lagi eh nama aku tak sebut ? cuba korang kira cukup 27 ? asal aku kira 26 je huh ?  

*beberapa minit kemudian.

okay agak bengong ye aku. 27 kalau termasuk aku lah ! alahai pahal la sengal sangat, HAHA okay aku confirm rindu dorang semua nanti. cewahh macam dah habis sekolah je ayat tu :p aku nak letak gambar, tapi tade. so aku tulis nama je. okay kan ? kan ? kan ? so that all. good luck for SPM, all the best (:  

and.. anD.. AND.. SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN . love nabila <3










thanks for reading ^ ^