Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

The Best Friends EVER

Hai, lama aku tak update blog. okay rindu nak menaip xD al-maklumlah semanjak dua menjak ni aku sedikit busy, yela aku kan SPM. but now aku dah tak busy, baru habis paper semalam bersamaan 27 november 2012 *gedik pula tulis tarikh, hihi. okay then aku ada banyak masa, so aku update lah entry baru. mesti awak semua rindu saya kan ? cakap ye cepat ! ye, aku paksa korang. okay apa aku merepek ni -,-

main piont : Best Friends Ever, tapi merepek tah pape. okay now aku nak kasi tahu yang bahawasanya aku dah habis sekolah. seriously mesti aku rindu semua kawan aku, mesti dorang pon rindu aku kan. HAHA aku perasan ke ? mesti lah tak ~ before ni aku pernah update pasal dorang kan kan kan, tapi tak ada gambar. so selepas sesi mencuri gambar tadi, sekarang aku boleh update dengan gembiranya. eh aku tulis 'curi' ke tadi, HAHAHAHA sorry aku curi gambar korang. jangan marah tautau, ILY <3

Alaaa lepas ni mesti dah tak dapat jumpa korang sangat dah, dengan perangai yang gila gila korang tu TAK AKAN ada pengganti *cewahh ayat aku :D lepas ni semua bawa haluan masing masing (asal ayat skema ni) ouhh tak tahu nak tulis apa dah. rasa macam.. rasa macam.. tak nak habis sekolah. dulu aku punya lah tak sabar nak habis sekolah, tak nak pergi sekolah dah, tapi sekarang aku tak nak habis sekolah. betul, tak tipu *kebil kebil mata.

okay lah, jom mak jemah kenal kan kawan kawan mak jemah, hihi xD


 AYU <3 btw hari ni birthday dia, 28 november.
HAPPY BIRTHDAY :>

 AISYAH <3

 INTAN <3

  FARRA <3

NANA <3

 AMZARIF

 HAKIM

 AMAR

MUAZ

 MUAZIM

 FIKRI

 IZZATI

 SYIFA

 ALIFF IRFHAN

SHAKIRIN

 FARAH AMALINA

ISMAIL

HAZIZUL

 JIHA with DINIE

 HAFIZA

 RAHMAT

 EIDIL

 SOFIA

 SYABIL

 ALIFF RITZ

 MALA with IFFA

HAWA

























Banyak sangat ke gambar tu ? saya curi banyak, kena lah masukkan banyak. HAHA sorry tau curi gambar, tautau. i'll miss you all. SPM 2012 iloveyou <3 kay lah thats all. byee ~ 
-LOVE NABILA-

thanks for reading ^ ^