Hi ! Thanks for stalking. Sila lah baca entry saya, jangan malu malu. Buat macam entry sendiri ye. Ni POWER RANGERS punya blog, so follow cepat :D

Talking :)

Hi <3
aku dah lama tak update blog ke ? okay memang lama pon. siapa rindu aku ? tak ada sesiapa rindu aku ? eh ada la, aku nampak tayah nak sorok sorok. haha okay aku rindu korang balik *buat muka comel. aku sebenarnya kan tak tahu nak update entry baru pasal apa, so aku merepek je boleh tak. hihi boleh kan, terima kasih. aku sekarang ni busy kemas rumah, haha. aku dah jadi suri rumah sepenuh masa tahu. 
haa anyway aku nak say thank you dekat korang sebab follow blog aku yang selekeh ni, ditambah pula dengan tuan punya blog yang comel suka manaip ni. eh ? Haha by the thanks tautau. aww aku terharu :') ak ak aku sebenarnya takde topic la nak update, tapi aku boring. duduk sesorang dekat rumah, nak cari kerja tapi kan tapi kan malas -,- sikit je okay malasnya. 

aku nak cerita ni crush aku dah couple wei, kesian aku :'( aku sengal kan pergi stalk dia hari hari, aku pon tak tahu la apasal aku suka dia. tak pernah jumpa pon, maybe aku suka cara dia KOT. kay la takpe, malas nak cerita lebih lebih nanti aku menyampah. baik kan aku, treima kasih :D 
apa eh rutin harian aku time cuti ni ? 'rutin harian' , hahahaha nampak ayat aku. macam dalam exam je. okay aku tidur, makan, online, youtube, ber-twitter, dengar lagu, stalk orang, hahaha bukan amaln hidup yang sihat kan. okay tolong jangan amalkan ye, aku je boleh :p 

mak jemah nak tumpang lalu boleh ? hihi. alaaa mak jemah ni sibuk jela *hentak hentak kaki. mak jemah pon nak join sekali, dah lama mak jemah tak singgah sini beli ikan, sayur ~ ini blog mak jemah, saya tak jual ikan, sayur semua tu. please la please la. mak jemah nak tanya pasal lagu apa best je. mak jemah duduk dalam gua dah lama so tak tahu perkembangan terkini sangat, kalau boleh share la ye. tu je, kay la mak jemah pergi dulu *buat duck face sambil berlari ke dalam gua. okay bye mak jemah, hahaha betul jugak kata mak jemah tu. aku pon nak tahu jugak lagu apa best.

ni haa ada lagi satu story, hari tu ada orang hantar text dekat phone 'mahal' aku. dia kata nama dia Daniel, duduk kedah. tapi aku menyampah dengan dia, nak tahu tak kenapa ? nak tak ? nak tak ? krik krik krik -,-
tak kisah aku nak kasi tahu juga ! dia kata dia dapat number aku dalam mimpi -,- annoying kan ? aku tak suka orang kacau aku then dia bermain main pula dengan saya. benci, aku tanak layan dia dah. hahahaha *gelak jahat. padan muka ! bukan nak jahat ke apa, tapi memang pon. dia yang main main dulu jadi aku pon main main la. nampak tak permainan dia :DD

kay la aku serious takde topic sekarang ni, nanti aku update lagi ye. tulisan buruk, nabiella huda. terima kasih kerana sudi membaca. nah hambik ni :*








thanks for reading ^ ^